تیم برتر

تیم برتر
رئال مادرید 11 بارسلونا 3

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 107
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

ژوئن 2015 . این تاریخ انقضای رکورد رائول به عنوان آقای گل تاریخ رئال مادرید در لالیگاست . کریستیانو با این روند ، فقط سه سال تا کنار زدن بازیکنی که شماره 7 را از او به میراث برد ، فاصله دارد . در حقیقت در عرض شش فصل ، می تواند آقای گل تاریخ باشگاه شود .
رائول در لالیگا 228 گل در 16 فصل و 550 بازی زد . کریستیانو در 101 بازی 112 گل زده و به میانگین 37.6 گل در هر فصل در لالیگا رسیده است . بدین ترتیب در دو فصل می تواند به رکورد کاپیتان سابق رئال برسد .
حتی یک سال بعدش می تواند رکورد 251 گل زارا را هم بشکند . تازه با توجه به این که در دو فصل اخیر بیش از 40 گل زده ، این آمار می تواند شکننده تر باشد .  میانگینش به این خاطر افت داشته که در فصل اولش در رئال ، دو ماه مصدوم شد . در فصل 10-09 فقط 26 گل زد اما در دو فصل اخیر ، 40 و 46 گل زد .
شاید رسیدن به رکورد کلی رائول که 323 گل در تمامی تورنمنت ها بود ، مشکل تر به نظر آید . کریستیانو 147 گل زده و باید به طور میانگین در این سه فصل ، به طور متوسط 58 گل بزند . امسال 60 گل رسمی زد اما این میانگین برایش به طور کلی ، فصلی 49 گل است .
واقعیت این است که کریستیانو ، در جمع گلزنان برتر تاریخ رئال است . شاید باورکردنی نباشد که یک بازیکن در عرض سه سال بتواند در جمع ده آقای گل برتر تاریخ رئالف مادرید باشد . اما کریستیانو به آن رسید . در مدتی سه ساله ، او توانسته که دهمین آقای گل برتر تاریخ باشگاه باشد .

پیشرفت قابل توجه
با نگاهی به فصل آینده ، می شود حدس زد که کریستیانو بتواند چهار اسطوره دیگر را جا بگذارد . آمانسیو (154) ، بوتراگوئنو (170) ، پیری (172) و خنتو (178) قربانیان بعدی بازیکن پرتغالی هستند که حداقل می تواند در فصل بعد ، 32 گل بزند . بدین ترتیب در ژوئن آینده ، می تواند ششمین گلزن برتر فصل آینده باشد .
کریستیانو اگر بتواند امسال مثل فصلی که گذشت ، 60 گل بزند به رکورد 207 گل می رسد و در یک قدمی هوگو سانچز 208 گله قرار می گیرد . در چهار فصل حضور در رئال ، کریستیانو می تواند به مهاجم اسطوره ای مکزیکی برسد که هفت فصل در باشگاه بود . در عرض چهار سال ، نیستلروی هلندی فقط 83 گل زد ، آن هم در حالی که خیلی ها می گفتند یک گلزن ذاتی است .
آمار کریستیانو نشان می دهد که بهترین گلزن تاریخ رئال است . به طور میانگین ، او رکورد دار رکوردهاست . هیچ بازیکن رئال مادرید حتی نتوانسته که به آمار درخشان این ستاره نزدیک شوند .


منبع : http://ikercasillas.rozblog.com]]>

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:, توسط randy
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :